четвъртък, 8 октомври 2009 г.

Новости покрай моята особа

Ами, хайде, за пореден път ви казвам "Здравейте" и пак си почвам някоя и друга глупости да говоря. И да ви е омръзнало, не ми пука.. соу, не си правете труда xD
Таа ще започна от самото начало този път.. В събота се разболях (да, да, още съм болна, нооо пък имам още дооста животи на разположение, няма да се оттървете от мен така лесно) Ии разболях си се аз, вече не знам си кой ден стоя у дома.. и мързелум, пия кафе, ям шоколад и чета книга, идилия! От време на време заснимам и някой и друг фотос, разбира се, мързелът ми е толкова голям, че дори не съм излязла да си направя няколкото снимки, които планувам от дооста време насам.. Пия си гадните хапчета, подсмърчам като наркоман, чудна гледка направо! Ама пък не ходя на даскало, въпреки че като се върна на училище другата седмица ще ми струпат всички неща, които съм изпуснала, познато ли ви е, или това се случва само в моето мило училище? От два дни ме мързи дори да се довърша книгата "Ако утрото настъпи", но съм решила до края на седмица да съм готова с нея!

***

Тези седмици съм на някаква огроомна рап вълна, не че има нещо лошо, никак даже.

***

Ох, не знам какво друго да ви кажа/напиша, за това ви поздравявам с песента, която в момента звучи от уинампа ми, а именно П.И.Ф - Сам
(невероятна е, както и самата група *inlove*)

Хайде стига ви толкова доза "глупости от Во".. Приятен ден и усмивки ви желая /дааа бе/

Няма коментари:

Публикуване на коментар