понеделник, 18 февруари 2013 г.

Честити ми сладки 16!

Здравейте, хорааа! Как сте?
Аз съм идеално, а сладките 16 бая са си сладки ;дд.
И просто няма как да подмина рождения ми ден.
Петъка още с влизането в училище се започна с пожеланията, гушканията и целувките. Росица ми писа най-якото пожелание още в 12, Габито също (най-миличките са бе), Мила ми скочи отгоре, после и Мимито, момчетата и целият клас. Обичам гиии! Черпах с Морено ака най-яките бонбони на света. Целият ден учителите деликатно ми подминаваха номера и не ме закачаха ;дд Класната ни пусна по-рано, после бяхме на кафе, плащах сметки, раздавах се, абе общо взето май искат по-често да имам рожден ден. От нашите получих мега якия позлатен часовник, плюс че вътре има диамантче (обиииич). Вечерта имахме гости - парички, дрехи, а-у ;дд.
И идва съботата. Мама ме накъдри, бях си с новите дрехи, абе якичка си бях. И в 5 часа всичките бяха пред нас. Звънят долу на пожар, мислели, че не се чува горее ;дд. Та качихме се ние горе и вече не издържаха и ме накараха да си видя подаръците - от Георги имам много яко черно портмоне и 5 лева в него (и оркестъра да свири ;дд), от Иван имам пак нещо като портмоне и една гривничка, а от момичетата имам мега яката чанта ииии (барабани моля ;дд) албум с наши снимки и послания под тях (ще ги снимам нещата и ще ги кача да се похваля, няма как) - абе най-хубавите подаръци получих и бях с най-яките хора. Извадихме джина и малко след това мама донесе пицата (обииичаме). И докато ядяхме стана епичното - Габито се изцепи мега много и понеже се изцепи, решихме да я поизпитаме, крайната й оценка е -5 ;дд, а в училище изкарва шестици ;дд. Аз имам 2,3,2, заради голямата издънка, че Америка нямат президент (явно, че двата джина са ми били повлияли ;дд). Като цяло всички момичета имахме двойки и по необяснима причина Георги и Иван имаха шестици. Понеже нямах номерата на момчетата ги накарах да си ги напишат. Ванюшката не си знаеше неговия и горе долу започна да налучква, явно е звъннал на грешен номер, който от тогава ми звъни ;ддд. После си говорихме, смяхме се, някои се озоваха на терасата, затворени, нечии обувки бяха пред входната врата, някои се гониха с лъжици, мда напълно нормални неща ;дд. После мама донесе тортата. Иии извадихме туистъраа. Като цяло играхме малко, защото все ни омръзваше, но просто умряхме от смях, когато Геогри падна - беше нещо от сорта "Ама това е невъзможно, как да го направя" и бууум на земята ;дд. Много беше забавно и всички много се забавлявахме.

В момента Иван ми мрънка, че съм го отровила, щото в събота и неделя ме се вило свят. Ндаа, Мимито дълго ще го подиграва май.

Това е от мен хора! Чао

Няма коментари:

Публикуване на коментар