сряда, 13 март 2013 г.

Пролет

Хеййй, хора! Как сте, какво си правите? Аз съм перфектно, нужно ли е да казвам колко много обичам пролетта.

От миналата седмица не съм се спряла, извървяла съм сигурно едно 100 километра поне, всеки ден разходки, а събота и неделя ходене по балканите и горите - обичам! И ще е така до есента. Решила съм си да прекарвам колкото се може по-малко време вкъщи, затова не се сърдете като пиша по-рядко, не е от нежелание, а заради липсата на време.

Днес денят ми мина много хубаво. Сутринта започна ужасно - първа смяна, а забравих да си наглася алармата и разбира се се успах. Срещахме се с момичетата за училище. Първи час имахме математика, господинът ни даде една задача с оценка - лесно изкарана шестица, денят започна да се оправя ;дд. Нямахме изобразително, йееей. После два часа немски, изпита ме на текста, който учих точно 5 минути, и все пак ми писа шестица. По химия не си бях учила урока (много бунтарско беее ;дд), ама не се и притеснявах и без това имам повече оценки от другите. 6-ти час не карахме психология и си научих урока по биология. А пък по биология ме изпита точно за 3 минути и пак имам 6. Абсолютно късметлийски ден!

В събота с Мимито, Кетито и Виктор ходихме на "Оз: великият и могъщият" - хубав беше, но всички очаквахме много повече, карай поне се посмяхме.

В момента напълно изключих какво друго да ви кажа. Затова Tschüss!

Няма коментари:

Публикуване на коментар