петък, 1 март 2013 г.

Честита баба Марта!

ЧЕСТИТА БАБА МАРТААА! Как сте хора? Аз съм много добре, едно такова пролетно ми е и се чувствам все едно съм ваканция ;дд.



бтв това са мартеничките на Вивиен, най-яката германка. Миналата седмица ми каза schöne Ring и на мен ми идеше да й кажа Данкюс манкюс (просто с едно момиче от моя клас така се бъзикаме и ;дд)
Имам сигурно поне 50 мартеници и съм раздала още поне толкова. Обичам този ден!
Сутринта ми беше едно такова много заспало, ама докато стигнем до даскало се оправих. До третия час коридорите бяха пълни, човек не можеше да мине без да се спре при някой за мартенички ;дд. Трябваше да правим контролна по психология, ама госпожата каза, че сме в прекалено голяма еуфория за контролна и не ни я даде, йееей ;дд. После класната ни черпа с бонбони <3

След даскало отидохме на какаото и видяхме най-прекрасното създание на света
ето това е нашият малък приятел, сладък на квадрат направо.

Перфектен ден, обичам празниците!
В неделя ще ходим на площада за празника.

пс. Класирана съм на всички олимпиади, на които съм отишла ;дд
пс.2 Най-вероятно с класа ще ходим на екскурзия пролетната ваканция, йеееей





Няма коментари:

Публикуване на коментар