неделя, 13 януари 2013 г.

Равносметка

Понеже имам малко свободно време преди да се заточа пред телевизора за така нужната доза "Под прикритие", реших да драсна и тук ^^
Реших, че е нужно да си направя равносметка за времето, от което не съм писала тук.
2011 беше меко казано страхотна. Бях 7-ми клас, учех здраво, обичах много и не ми пукаше особено. Имах матури (първия за тогава наистина голям успех) - резултатът беше повече от перфектен - БЕЛ (5,982) и Математика (5,161) и крайния бал от 34,284, мисля, че бях трета в целия град. Влязох в исканата гимназия в желаната паралелка. В началото ми беше много трудно, че започвам всичко от начало, че моите си идиоти вече ги няма. Но пък се оказа, че било за добре. Намерих нови 3 страхотни приятелки, които станаха неразделна част от ежедневието ми, също едни прекрасни тъпаци, с които мога да се забавлявам толкова много. Наистина не мислех, че ще харесам класа си, но сега виждам колко много съм грешала. В края на годината бях на олимпиада по немски (в паралелка с немски съм, тогава имах средно 17 часа немски на седмица сутрин и още по 3 следобяд) - резултатът бе класирана на общински кръг или иначе казано втори успех за годината.
2012 пък бих казала, че беше най-хубавата ми година евър (поне засега, все пак тази тъкмо започна ;дд). На втория кръг на олимпиадата се оказа, че съм единствената от Сливен, която се класира за Национално. Затова на 6-ти април стегнах багажа и отпраших за Велико Търново с класната ака Пехли ака учителката ми по немски. Съучениците ми ме подкрепяха (плюс че ги оттървах от 3 часа немски ;д) през цялото време, звъняха ми постоянно и с тази подкрепа наистина се чувствах добре. Вярно, не спечелих, но и не ми трябваше - просто беше нещо, което трябва да преживея. За това пък 2014 трябва да се стегна, защото наградата за учениците е пътуване до Франкфурт. Нищо пък, не спечелих, но получих стипендия от общината, тъй че въобще не се оплаквам ;дд
Излязох и за първи път от България, дори 2 пъти. Вярно и двата пъти беше в Турция, но пък беше незабравимо - единия път бях в Айвалък (не беше нищо особено, но пък беше яко) и втория в БОДРУМ (любимия ми курорт за сега, беше толкова якоо, 8 дни - другите бяха на училище, а аз се печах на плажа и се наливах с коктейли, за съжаление обаче не ме оставиха там и трябваше да се върна в сливенската реалност ;дд Като цяло тази година се сближих още повече с класа си и вече си имаме една бая стабилна групичка. Покрай нас винаги има много смях, усмивки и да най-яките сме. Определено сме пример, че можем да си правим весело и без да сме пияни, напушени etc. Много се промених - станах по-влюбчива, малко по-уверена в себе си и определено не толкова срамежлива, все още съм си злобичка, ма пък никой не ми се качва на главата.

Само едно-единствено нещичко си пожелавам за тая година - да бъда поне толкова щастлива колкото бях миналата.



Поздравче, хора. Хубава седмица ^_____________^

Няма коментари:

Публикуване на коментар