сряда, 30 януари 2013 г.

работки

Здравейте, хора! Как сте? Аз съм перфе, имам много свободно време за убиване тия дни (края на срока и съм оформена, ко да играя ;дд) и викам да драсна малко. Остават още само 16 дни до сладките 16, хихи. Нямам никакво търпениеее.

Аз да си разкажа за рд-то на Мила. Еми беше си мега епично. Като започнем от това, че Росrца се изтърси по стълбите отгоре ми и от смях не можахме да честитим на душата. Еми прасенца сме си, кво да се прави - през цялото време все нещо ядяхме, не се спряхмее. И после извадихме туистъра и се започна лиготията (някои имат мускулна треска, какво да говоря повече, голямо чекнене си беше). Дори не усетихме кога е минало толкова много време - бяхме там от 5, а си тръгнахме към 11 и половина. То не беше смях, не бяха падания, абе много хубаво си беше.

И само 16 дни, още от сега съм толкова развълнувана, а за тогава не ми се мисли. Направо не ми се мисли как ще сме на моя рожден ден. Първо ще има момчета, второ ще има алкохол. Еби му майката на предното ми мнение, че можем да си правим забавно без алкохол, тоз път съм решила да се направя БЕЗСМЪРТНААА ;дд. Все пак един живот живея, квото стане, не съм пред чужди хора, всички си знаем номерата ;дд. Ще се върти шише, ще се слуша чалга, ще се въртям кючеци и всички ще бъдем по маси, столове etc, ще се играе на подаръци, ще стават драми, ама не ми пука! И на всичко отгоре и туистъра ще донесат. Ако стане нещо, все ще се оправим, а пък сме и лисички, ще лъжем, ще мажем и дано не ни хванат. ^_____________^



High изглеждам май,
пак съм мат и пак няма край,
обещай да си остане между нас си.

Стискайте палци да си намеря най-яките дрехи за рожденния ден и всичко ще бъде перфектно. И да, в следващите две седмици само за рожденния си ден ще говоря, после спирам, обещавам. ;дд

пс. класирана съм на немския, ай да минава и тоя кръг и да стягаме багажчето за някъдее ;дд

Няма коментари:

Публикуване на коментар