понеделник, 14 януари 2013 г.

Здравейте, хораааа! В много добро настроение съм, за това реших да драсна малко

Понеже са минали доста години от последния път, в който съм се представяла, реших малко да опресня информацията ;дд
Ами аз съм Стела, но повечето ме наричат Стеле, Стелс, приятелите ми ми измислиха прякорите Стелин, СтРела, Стрелин и горе-долу си ползват само тях. Любимата ми Мария ме нарича Стела Потайната или Бунтарче ;дд. На все още 15 години съм, но вече има месец и един ден до рожденния ми ден. От Сливен съм и много не си харесвам града, ама какво да направя, не съм си го избирала. Уча в езиковата, 9 клас, немски с английски.Имам си пет момичета, на които мога да кажа всичко и които тоооооолкова много обичам, сближих се с три момчета, които също ми станаха мега близки за отрицателно време. Правя всичко за тях и знам, че и те биха го направили за мен. Много сложен характер съм - бая съм злобна и хич не ми е за другите (общо взето съм на принципа "боли ма хуя за тебе, тебе и тебе" ;ддд, нали стига да не ми е приятел), без сърказъм и ирония не ми минава деня, принципно БЯХ сериозна, ама с такива приятели е малко сложно ;дд, лигнята ни е на н-та степен, падам си малко егоист, много весел човек съм и гледам и хората около мен да са такива. Рядко си изтъквам проблеми, гледам сама да си оправям кашите, дето съм забъркала. Обичам да обикалям по магазините (ето я една от причините да не харесвам Сливен - мноого малко свястни магазини ;дд). Ма пък това малко не ми се връзка с философията на чичо скруч, ама както и да е. Мога да вися по цял ден по кафетата и лятото горе-долу това правя ;дд. Обичам и да се разхождам било то в центъра, или пък с приятелки да се замъкнем до кауфланд ;дд, или пък да отидем до лифта, карандила etc. Запалих се по здравословния начин на живот - тотално съм отказала боклуците, гледам все по-рядко да пия газирано, ям само домашна храна и осъзнавам какви неща съм ядяла преди и как в момента просто не мога, отвращават ме. От лятото започнах да тренирам - тогава ходих на фитнес, после нашите ми взеха велоергометър и оттогава си тренирам у нас, а сега тръгнах и отново на тенис. Вече тръпна в очакване на лятото, за да прекарам живота си тогава по басейни, кафета и навсякъде ;дд. Любим сезон ми е лятото, нищо че съм родена зимата. Не знам какво повече да кажа, затова спирам до тук ;дд

Adios bitchachos! ;дд

Няма коментари:

Публикуване на коментар