вторник, 22 януари 2013 г.

сериалчета

Оле, оле, олеее! Не мога повече. Преди малко гледах последния епизод от първи сезон на Омъщението. Най-яката серия евъъър. Все още не мога да приема, че Виктория е мъртва. И ми стана толкова гадно за Емили. За какво й беше на Аманда да се връща, плюс, че не мисля, че е бременна. И после и Шарлът и Дек, ааа не, това е епизода на плача просто. А пък тоя с бялата коса е мега зловещия, особено като знаеш, че е убил намнайсет човека. Понеже нямам никакво търпение, утре почвам втория сезон.
И като съм почнала със сериалите, нека кажа тези, които гледам - дневниците на вампира (макар че почна да ми става много тъпо, и все пак DELENA ALL THE WAY), малки сладки лъжкини (става все по-оплетено и интересно), свръхестествено (стигнала съм само до 5 сезон и ме мързи да изгледам другите, но все пак е много як), как се запознах с майка ви (ОБИЧАМ БАРНИ ;дд), шепот от отвъдното си го превъртам от време на време, мерлин (абсолютно най-яките актьори, които е можело да изберат), имало едно време (чакам да излезе целият втори сезон и да изгледам и него), отмъщението, от местопрестъплението съм ги гледала хиляди пъти и не ми омръзват, под прикритие ми е любимият български, анатомията на Грей, Хаус, синове на анархията, отчаяни съпруги много си го обичам, като хвана някъде гледам и теория за големия взрив, гледала някои сезони и на трий хил и клюкарката (трябва да ги изгледам целите, якички са).
Пфф, а си мислех, че гледам малко сериали (плюс че не съм казала тия дето следя по дисни ченъл ;ддд)

Които гледат отмъщението, знаят защо я поствам  <3 b="">

Няма коментари:

Публикуване на коментар