И като съм почнала със сериалите, нека кажа тези, които гледам - дневниците на вампира (макар че почна да ми става много тъпо, и все пак DELENA ALL THE WAY), малки сладки лъжкини (става все по-оплетено и интересно), свръхестествено (стигнала съм само до 5 сезон и ме мързи да изгледам другите, но все пак е много як), как се запознах с майка ви (ОБИЧАМ БАРНИ ;дд), шепот от отвъдното си го превъртам от време на време, мерлин (абсолютно най-яките актьори, които е можело да изберат), имало едно време (чакам да излезе целият втори сезон и да изгледам и него), отмъщението, от местопрестъплението съм ги гледала хиляди пъти и не ми омръзват, под прикритие ми е любимият български, анатомията на Грей, Хаус, синове на анархията, отчаяни съпруги много си го обичам, като хвана някъде гледам и теория за големия взрив, гледала някои сезони и на трий хил и клюкарката (трябва да ги изгледам целите, якички са).
Пфф, а си мислех, че гледам малко сериали (плюс че не съм казала тия дето следя по дисни ченъл ;ддд)
Няма коментари:
Публикуване на коментар