четвъртък, 23 юли 2009 г.

Книги~

Както си слушах Соната Арктика се сетих за книгии. Та се замислих колко тийнейджъри четат книги и колко често го правят, е със сигурност не сме много тези, които четем. И не спорете с мен, винаги излизам права.. соу ;D Обаче както си спомняте от последната ми публикация много ме мързи (вроден талант, предава се по наследство), но пък ми прави кеф да си харесам някоя друга книга и да си я прочета. Само дето имам малък проблем с учебната литература, скучна е.. ама убиващо много е скучна. Наистина не искам да я чета, поне ако си обичам живота, но аз го обичам xD От общо 16 книги две-три наистина си заслужават да се прочетат.. и аз съм ги чела, а другите книги просто ще чакат търпеливо да ми се дочете скучна литература (има да чакааат)
А като говорим за книги, скоро влизали ли сте с книжарница, забелязали ли сте цените на някоя свястна книга, аз често влизам в "Пингвините" и се заглеждам в книгите, е книга хващаща окото под 15 лева нема, колкото и да ми се иска.
Е това беше от мен.

Искрено ваша Во!
Хо-Хо-Хо!

Няма коментари:

Публикуване на коментар