събота, 4 юли 2009 г.

Her eyes don't lie~

Е здравейте! Реших и аз да се представя. Казват ми Во, живея в Сливен и в собствения си свят... За скромните си 12 години опознах животът и от добрата му страна и от лошата. Винаги казвам това, което мисля, не премълчавам нещата, набиващи се на очи, още повече когато са ми неприятни. Отстоявам мненията си. Голям егоист съм, за което от части се радвам и все пак мисля, че всеки човек е егоист, макар че малко хора го признават. Обичам дъжда, не съм по слънцето, повече ми харесва да е мрачно, сиво... Мразя монотоннстта, не си падам по еднаквите хора, иска ми се всеки да е себе си, без глупавите маски, които слага, но не мисля, че това ще стане. Обичам приятелите си, колкото и да се караме понякога те си остават моите хора. Обичам и родителите си, радвам се, че ги имам! Имам си куче, което също обичам. Е, май излязох и доста влюбчив човек. Лесно се привързвам към хората, а още по-бързо се отдръпвам от тях, когато разбера, че ме използват по някакъв начин. Често проявявам детинските черти от характера ми. Обичам да бъда детето в себе си, да мечтая за неосъществими мечти. Обичам цветята, живота (макар че сега стана модерно да мразиш живота си) обичам да снимам, да приказвам (въпреки че понякога никой не може да ме накара да говоря) музиката (как я забравих, трябваше да бъде на първо място). Почти винаги нося черно, но това не означава, че не съм в настроение, то показва, че съм щастлива. Обичам и хипер старата ми значка на W.A.S.P. Есента почвам да свиря на китара (нищо че цяло лято китарата ще ме изкушава xD). Лесно променям настроението си. Обичам да излизам навън, да ритаме хек с приятели, да кръстосвам улиците на Сливен xD. Музиката, която слушам е ЖИЦИ! Групи: Metallica, Ac/dc, Iron Maiden, Dope, Sonata Arctica, Amon Amarth, Cannibal Corpse, Nightwish (само с Таря), MCR, Marilyn Manson, The Rolling Stones, Led Zeppelin, Pink Floyd, Def Leppard, Disturbed, Megadeth, Alice Cooper, Black Sabbath, BMTH, Bob Marley, Bullet For My Valentine, W.A.S.P, Children Of Bodom, Dream Theater, System Of A Down, HIM, Lacrimosa, Lacuna Coil, Manowar, Nirvana, Pantera, Queen, Rammstein, Uriah Heep, Axel Rudi Pell и др.

Искрено ваша Во!

3 коментара:

  1. Не е л малко розов за твоя вкус?
    Шегувам се, Во.
    Виж и моите публикации, ако искаш.
    Аз така или иначе ще следя твоите.

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,здравей ^^
    Хубаво описание,но най-много ми харесаха групите ^^ Само дето Bob Marley не се вписва ама уатевър,та хубава музика слушаш ^^
    Евала (:

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси за коментарите, момичета! (сън)
    Преси, виж, фона вече е зелен (зелен, разбираш ли, зелен? ;d)
    Дани, радвам се, че харесваш групите, а за Боб Марли, ами трябва да има и нещо различно, right?^^

    ОтговорИзтриване