сряда, 22 юли 2009 г.

In Flames

Хее, здравейте, да не мислихте, че ще Ви забравя? Няма начин ;d
Не гледайте заглавието, то не казва нищо повече от една проста и обикновена дума.. а и сега няма да има нищо общо с публикацията, просто в момента в ушите ми кънтят Ин Флеймс (сън) Тааа харесвам Ин Флеймс, една приятелка ме пална по тях и нямам спирка сега, АхаХа. Седя си аз днес у дома, гледам тъпо монитора на компа, вика ме и аз си седя при него, книгите до мене чакат, трябва да ги прочета, но повечето не ми харесват, а пък трябва... Но ме мързи.. ужасно много ме мързи, нито излизам, нито правя нещо съществено.. оо да, ходя на тренировки, а това ме подсеща, че Лили ме дразни, ама много, е ще се примиря. О, момент да си пусна следващия албум на Ин Флеймс... Ето ме пак. Скучно ми е, ама от утре почвам да излизам (сън) Обаче проблема със скучните книги няма да се реши докато не ги прочета.. Е ще се прежаля, освен ако някой не ме съжали и не ми разкаже на две на три за какво става дума аджеба в книгите ;d Обаче ми се ходи на концерт, ако може да посетя Диму Боргир ще бъда много щастлива, ама де да я имах тази чест, е ще си остана с надеждите, ПЪК!

Искрено ваша Во!
Хо-Хо-Хо!

2 коментара:

  1. Охооо..
    Ин Флеймс рокс'с ;д
    Много,ама много радват ^^
    ИИ мен много ме мързи,да чета и излизам ;д
    Явно с тебе наистина си приличаме.
    Аз от няколко часа съм забила на Come Clarity и само тва си въртя..определено си заслужава промиването на мозъка със тая песен ;д
    Аайде един поздрав от мен със:
    In Flames - Dead End ^___^

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси за поздрава ^____^ А Come Clarity е страхотна, с кеф да си промиваш мозъка с нея xD
    Поздрав от мен за теб с In Flames - behind Space (сън)

    ОтговорИзтриване