неделя, 5 юли 2009 г.

footbag~

Виждали ли сте онези хора в парковете, които ритат малко плетено топче? Не вярвам да не сте виждали такива хора поне веднъж през живота си. Е смело мога да кажа, че това е една от най-модерните игри в момента. Хиляди тийнейджъри си купиха footbag-ове само и само да са в крак с тенденцията. Сега ще попитате защо пък пиша това, нали? Е пиша го, за да ви кажа, че това е една моя страст и повярвайте ми не е за да бъда като другите. От доста време ритам хек, може би вече стана една година.
Хората смятат, че щом "цъкаш" footbag или си наркоман или се наливаш с бира непрекъснато, а дори те самите не си вярват. Вероятно защото сме наркомани се правят и световни състезания по footbag, вероятно и защото се наливаме с алкохол хекът се призна за спорт. Сигурно, нали?
А като казах хек се сетих за Боб Марли. Знаете или не сега е модерно да носиш гривна с лика на Боб Марли, а като попиташ даден човек коя е любимата му песен на реге изпълнителя да се запънат и да ти кажат "Всички." мислейки, че и този път ще им мине номера. Скоро срещнах една позната, носеше такава гривничка, питам я аз "Слушаш ли Боб Марли?" , а тя бързо призна, че не го слуша, просто гривната я кефела. Хах, да, толкова й вярвам.
Послание: Бъдете такива каквито сте!

Искрено ваша Во!
Хо-Хо-Хо!

2 коментара:

  1. Охооо,първо ше ти кажа евала!
    Роб и Бербатов съкс на квадрати.
    Иначе,по темата за хек-а.Повечето ми приятели постоянно разцъкват по парковете,със хек и бира в ръка,хах.Ето от къде идва тва,че се наливаме с бира непрекъснато,хах ;д Тва,че хората са ограничени,нас не ни прави разхайтени наркомани,right?Не,че аз играя хек де.Харесвами да ги гледам,но само толкова.Не съм изявявала желание да се науча и аз нз що..
    А колкото до темата със реге феновете..
    Еми от такива ми е дошло до гуша..Вече е много модерно да носиш от тея гривни и ленти със марихуана и знамето на Етиопия.Много им се дразня на такива,ама кво да правиш..
    А най-много се дразня на растафари дето се плетат само заради модата..иде ми да ги хвана и да ги избия всичките..само Вавилон за тях.Пишат се за големите разбирачи,пък не знаят кой е Селасие..абе..няма кво да говоря ;д

    ~Д.

    ОтговорИзтриване
  2. Евалата и на тебе!
    Верно и бира пием, ама хората още малко и дърти пияници ще ни изкарат xD За наркомани да не говоря..
    А "реге феновете" ми лазят по нервите. Големи умници се извъдиха, много знаят какво е реге.
    Харесвам растафари, ама вече и от такива дето не знаят защо се плетат освен заради модата ми е писнало толкова много. А разбирачите са много (винаги ще има такива не се безпокой ;d)Всички знаят много, ама в другия си живот.

    Во~

    ОтговорИзтриване