събота, 4 юли 2009 г.

Един за всички, всички за един~

"Един за всички, всички за един" след тази фраза няма как да не се сетите за "Тримата мускетари". Тъкмо изгледах една от многото екранизация по книгата и както си и мислех беше пълен шет...Режисьорът си прави свободни съчинения, които нямат нищо общо с книгата. Е добре, ама не всички сме тъпи, чели сме книгата и знаем за какво става дума аджеба! Уж кралицата е красива, е да ама не - тази беше грозна. Понякога оставам потресена от тези филми, все ме хвърлят в 3-та глуха.
Та аз съм съсипана след това "творение" и реших да си го кажа.

Искрено ваша Во!
Хо-Хо-хо!

2 коментара:

  1. Разбира се.
    Дорите екранизации, които съм гледала.. са по Стивън Кинг, може би. Примерно Изкуплението Шоушенк.
    Разбира се, филмът Здрач също sucks.

    ОтговорИзтриване
  2. Даа, филма Здрач съква. Наистина филмите по книги на Стивън Кинг са най-добрите екранизации по книги и за мен (sun)
    Искрено ваша Во! Хо-Хо-Хо!

    ОтговорИзтриване